ترموکوپل سابافی سوزنی بلند (اذر صنعت)

  • سیم 60cm
  • سری 3 و نیم سانتی متر
0 People watching this product now!

770,000 ریال

  • cropped-Untitled-design-2023-09-01T223610.420.png فروش ویژه تکی و عمده محصولات به سراسر ایران
  • فروش از انبار فروشگاه جفت و جور
  • پیک

تحول کمتر از 24 ساعت مخصوص تهران و البرز

1 روز

با حداقل کرایه

  • arrow حمل و نقل

ارسال تیپاکس به آدرس شما

1 تا 4 روز

با حداقل کرایه

ترموکوپل چیست و چه کاری انجام میدهد؟

ترموکوپل B15 بوتان همانطور که در تصویر آن مشاهده نمودید قطعات آبگرمکن ای است که از دو فلز غیر هم جنس تشکیل شده است. فلز بیرونی که قایل مشاهده است بصورت لوله ای شکل است و از داخل آن سیم مفتول عبور کرده است. این دو فلز در هیچ کجا باهم ارتباط ندارند به جز نوک ترموکوپل

زمانیکه نوک ترموکوپل داغ میشود بدلیل اختلاف پتانسیل این دو فلز جنبش مولکولی بوجود می آید. با بوجود آمدن این جنبش شیر مغناطیسی متوجه روشن بودن شمعک میشود و مسیر گاز را باز نگه میدارد. حال ممکن است شمعک دستگاه به هر دلیلی خاموش شود مثلا ممکن است باد باعث خاموش شدن شمعک شود. در این حالت در دستگاههایی که فاقد ترموکوپل است گاز بطور مداوم از شمعک خارج میشود و محیط پر از گاز میشود. در این حالت کافیست جرقه ای در محل صورت گیرد تا انفجار رخ دهد.

حال در دستگاههایی که دارای ترموکوپل آبگرمکن هستند، پس از خاموش شدن شمعک جنبش مولکولی در ترموکوپل متوقف میشود. با توقف جنبش مولکولی ، شیر مغناطیسی متوجه خاموش شدن شمعک میشود و مسیر گاز را میبندد. بدین ترتیب در بسیاری از موارد از انفجار جلوگیری خواهد شد. البته طرز کار ترموکوپل بسیار گسترده است و از آنجا که این مطلب برای عموم است بصورت بسیار ساده توضیح داده شد تا برای همه قابل فهم باشد. چنانچه شما سرویسکار هستید و نیاز دارید اطلاعات بسیار کاملتر و جامعتری در مورد تعمیرات آبگرمکن بدست آورید.

حمل و نقل کالا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترموکوپل سابافی سوزنی بلند (اذر صنعت)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی