فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش سامو

0 People watching this product now!

2,850,000 ریال

  • cropped-Untitled-design-2023-09-01T223610.420.png فروش ویژه تکی و عمده محصولات به سراسر ایران
  • فروش از انبار فروشگاه جفت و جور
  • پیک

تحول کمتر از 24 ساعت مخصوص تهران و البرز

1 روز

با حداقل کرایه

  • arrow حمل و نقل

ارسال تیپاکس به آدرس شما

1 تا 4 روز

با حداقل کرایه

قیمت فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش سامو

صافی مدار گرمایش یک قطعه میباشد که در سیستم داخلی پکیج های دیواری تعبیه گردیده و کارایی مطلوبی دارد. این صافی در مسیر برگشت گرمایش قرار می گیرد. به این صورت که با قرارگیری در مسیر برگشت گرمایش؛ از ایجاد هرگونه رسوبات فلزی و غیر فلزی جلوگیری می نماید.

صافی یا فیلتر گرمایش کاربرد مفیدی در پکیج و شوفاژ های دیواری داشته و سبب افزایش طول عمر این دستگاه ها می گردد. این دسته از محصولات همینطور موجب صرفه جویی در مصرف انرژی برق می شود.

خرید صافی مدار گرمایش سامو:

اگر بخواهیم تعریفی کامل در رابطه با این مدل صافی مغناطیسی ارائه دهیم می توانیم بگوییم که این دسته از محصولات به منظور جلوگیری از ایجاد رسوبات فلزی یا همان مگنتایت در طراحی داخلی و مسیر برگشت گرمایش پکیج ها تعبیه می شوند.

بطور کلی مگنتایت همان اکسید یا زنگ آهن بوده که در مدارهای گرمایشی یا هر وسیله با اتصالات فلزی ایجاد می شود. اما مسئله مهم این است که باید از ورود این رسوبات فلزی به وسایل برقی جلوگیری شود تا سبب خرابی پمپ و قطعات دستگاه ها نگردد. صافی مدار گرمایش دقیقا به همین منظور و برای جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی و رسوبات فلزی به وسایل برقی مذکور استفاده می شود.

این دسته از محصولات همینطور مانعی برای رسوبات فلزی ناشی از خوردگی بوده که آزادانه و بطور معلق در مدار گرمایش به چرخش در می آیند. از آنجاییکه بکارگیری این مدل صافی مدار گرمایش در مسیر برگشت گرمایش پکیج ها؛ قطعا به افزایش طول عمر و کارایی بهتر محصول کمک نموده و سبب می شود تا در روند کارایی آن اختلالی به وجود نیاید، پس نصب آن ضروری میباشد.

 

حمل و نقل کالا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش سامو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی