مقالات

حوله خشک کن بوتان

حوله خشک کن بوتان

حوله خشک کن بوتان جزو مدل های رادیاتور می باشند که ظاهری بسیار زیبا دارند. که اغلب برای گرم شدن در سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … نصب میگردد. با افتخار یکی از بهترین تولید کننده رادیاتورهای آلومینیومی در سطح خاورمیانه بوتان می باشد.که حوله خشک کن های بوتان از دیگر محصولات زیباتر است.

 در این مقاله سعی داریم شما را با رادیاتور حوله خشک کن و انواع آن آشنا نماییم از این که ما را تا انتها همراهی می نمایید پیش از پیش سپاسگزاریم.

 

حوله خشک کن چیست؟

شاید برای شما زمانی که شناختی نسبت به این محصول نداشتید این سوال پیش آمده باشد که حوله خشک کن چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را برای شما بازگو نماییم.این نوع رادیاتورهای زیبا وظیفه ی گرم کردن محیط های کوچک از جمله حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه را دارند و به دلیل زیبایی، نصب آسان،و فضای کمی را اشغال میکنند محبوبیت خاصی دارند. 

خوبی حوله خشک کن ها با این همه مزیت های که در بالا ذکر شد با رادیاتورهای معمولی فرق زیادی ندارد. این محصول برای اجرای کار آب گرمی که نیازمند است را از موتورخانه یا پکیج تامین میکند. حوله خشک کن هم فضا را گرم میکند و هم رطوبت فضا را می گیرد.  

 

کاربرد حوله خشک کن بوتان

همانگونه که در این مقاله با حوله خشک کن آشنا شدید در این قسمت به کاربردهای آن اشاره می نماییم. یکی از مهمترین کاربردهای آن گرم کردن محیط های کوچک می باشد. علاوه بر آن می توان از این محصول برای خشک کردن البسته، حوله، دستمال استفاده نمود. 

چون حوله خشک کن سیستم کنترل رطوبت را دارد، می تواند از رشد کپک ها  و قارچ ها جلوگیری نماید. و چون ظاهری زیبا دارد می تواند به عنوان ابزار دکوری در محیط از آن استفاده نمود.

انواع حوله خشک کن بوتان

انواع حوله خشک کن بوتان 

حوله خشک کن ها مانند دیگر محصولات هم انواع مختلفی دارند.

 

حوله خشک کن های بوتان شیشه ای

این نوع از حوله خشک کن ها جنسی تقریبا سبک و شفاف دارند. و در هنگام نصب مدت زمان کمتری نسبت به دیگر مدل ها دارا می باشند.

 

حوله خشک کن های آلومینیومی 

حوله خشک کن های آلومینیومی جنسی سبک تر و  قیمت پایین تر از نوع استیل آن دارند. و از جنس آلومینیوم می باشد.

 

حوله خشک کن های استیل(فولادی)

همانگونه که از نام آن میتوان پی برد این نوع از حوله خشک کن ها از جنس فولاد هستند و این مدل جزو پرطرفدارترین می باشد.وزن سنگین تر و مدت زمان نصب بیشتری نسب به مدل های دیگر دارند.

 

چرا حوله خشک کن ها گرم نمی شود؟

شاید در هنگام استفاده از حوله خشک کن ها به این مشکل بربخورید که چرا گرم نمی شود؟ زمانی که در این شرایط قرار گرفتید در مرحله ی اول از روشن بودن حوله خشک کن مطمئن شوید و از نیاز دیدید پکیج را ریستارت نمایید.و از این موضوع اطمینان کسب نمایید که که پکیج شما مشکلی ندارد.

اگر مشکل از پکیج بود لطفا با تعمیرکاران بوتان تماس بگیرید. علت دوم گرم نشدن حوله خشک کن ها ممکن است تنظیمات آن مناسب نباشد، بهتر است تنظیمات را با دقت چک نمایید به عنوان مثال در فصل های مختلف سال باید حوله خشک کن را نسبت به دمای هوا تنظیم نمایید.

مورد بعدی فشار هوا می باشد که معمولا باید بین 5/1 تا 2 باشد.مورد نهایی در انتخاب پکیج و یا سیستم گرم کننده مرکزی دقت نمایید که مناسب محیط مورد استفاده باشد زیرا اگر متناسب با متراژ نباشد نمی تواند رادیاتورها و حوله خشک کن ها را گرم کند.

 

کلام آخر

ضمن سپاس از همراهی، ما در این مقاله سعی نمودیم به سوالات شما راجب حوله خشک کن بوتان، نحوه عملکرد، انواع آن و دلایل گرم نشدن تا حد ممکن پاسخ دهیم. تیم ما امیدوار است از این مقاله رضایت کافی را داشته باشد جهت خرید انواع حوله خشک کن بوتان همواره میتوانید از فروشگاه آنلاین جفت و جور دیدن فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *